Ważne wiadomości

Informacja Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Suwałkach o zmianie liczby urzędników wyborczych i termie dokonywania zgłoszeń kandydatów na funkcję urzędnika wyborczego

29.03.2018




Informacja Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Suwałkach o zmianie liczby urzędników wyborczych i termie dokonywania zgłoszeń kandydatów na funkcję urzędnika wyborczego

14.03.2018




Informacja

07.03.2018

Burmistrz Dąbrowy Białostockiej informuje, że nie będzie prowadzony w Urzędzie punkt świadczący rolnikom wsparcie w wypełnianiu wniosków o płatności bezpośrednie za rok 2018.
Powyższa zmiana podyktowana została zmianą przepisów i nałożeniem na rolników obowiązku składania do Agencji wniosku o płatnościach w formie elektronicznej.

Burmistrz Dąbrowy Białostockiej
Romuald Gromacki


Informacja Dyrektora Delegatury Krajowego Biura wyborczego w Suwałkach o zasadach dokonywania zgłoszeń kandydatów na funkcję urzędnika wyborczego

21.02.2018




Wzór zgłoszenia kandydata na urzędnika wyborczego dostępny jest tutaj.


Od 1 lipca zmieniają się zasady zbiórki odpadów selektywnych

30.06.2017




Informacja o godzinach przyjęć obywateli

19.01.2015


BURMISTRZ DĄBROWY BIAŁOSTOCKIEJ
lub jego zastępca przyjmuje obywateli w sprawach
skarg i wniosków w każdy poniedziałek
w godzinach 11:30 - 16:30
w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Białostockiej ul. Solidarności 1





PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ
mgr Jarosław Budnik
przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków raz
w tygodniu, tj. piątek w godz. 15:00-17:00
w budynku Urzędu Miejskiego pokój Nr 6.





WICEPRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ
mgr Stanisław Grajewski
przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków raz
w tygodniu, tj. wtorek w godz. 8:30 - 9:30
w budynku Urzędu Miejskiego pokój Nr 6.


INFORMACJA

08.01.2015

Numer rachunku bieżącego urzędu, na który należy dokonywać wpłaty podatków i opłat lokalnych:
72 8093 0000 0039 2134 2000 0010
BS Sokółka O/Dąbrowa Białostocka


Burmistrz Dąbrowy Białostockiej informuje, że w budynku Urzędu Miejskiego udzielane są bezpłatne porady prawne tylko dla mieszkańców Gminy Dąbrowa Białostocka świadczone przez radcę prawnego w każdy czwartek w godzinach 10:30 – 12:00.

Godziny przyjęć interesantów mogą ulec przesunięciu ze względu na pilne sprawy urzędu wymagające opinii Radcy.

Dzień udzielania porady może ulec zmianie, w związku z czym o nowym terminie dyżurów radcy prawnego proszę dowiadywać się w sekretariacie Urzędu lub pod numerem telefonu 85 71 21 100.


INFORMACJA STAROSTWA POWIATOWEGO W SOKÓŁCE

Od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. uruchomione zostaną trzy punkty nieodpłatnej pomocy prawnej w Sokółce, Suchowoli i Dąbrowie Białostockiej.
W Dąbrowie Białostockiej radcy prawni będą udzielać porad w budynku Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej ul. Tysiąclecia PP 24
w dniach:
- poniedziałek, środa i piątek – godz. 9:00 – 13:00
- wtorek i czwartek – godz. 13:00 – 17:00.




Najnowsze wiadomości


Informacja MOPS dotycząca grupy wsparcia dla osób pełnoletnich doznających przemocy w rodzinie

18.05.2018






Informacja ze strony CEIDG

17.05.2018

Uwaga! Jeśli Twoja firma była założona przed 1 stycznia 2012 roku i została przeniesiona do CEIDG z gminnej ewidencji - upewnij się, że na wpisie znajduje się numer PESEL. Jeśli go na nim nie ma i nie uzupełnisz go do 19 maja 2018 roku - wpis będzie podlegał wykreśleniu z urzędu.

Jak sprawdzić, czy PESEL jest na wpisie?
1. Znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz w historii wpisu, czy składałeś jakieś wnioski po 1 stycznia 2012 roku. Jeśli tak - już uzupełniłeś PESEL i nie musisz nic robić.
2. Jeżeli nie składałeś wniosków po 1 stycznia 2012 roku, znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz, czy pod statusem działalności jest informacja "wpis nie przeszedł weryfikacji, przyczyna: braku numeru PESEL". Jeśli jest - udaj się do dowolnego urzędu gminy, żeby uzupełnić dane.
3. Nie możesz znaleźć wpisu lub nie składałeś żadnych wniosków przez CEIDG? Udaj się do dowolnego urzędu gminy, gdzie urzędnik odnajdzie Twój wpis i sprawdzi, czy jest na nim PESEL. Jeśli go nie ma - od razu przyjmie od Ciebie wniosek o zmianę, na którym uzupełnisz brakujące dane.

Co jeśli nie zdążysz uzupełnić numeru PESEL do 19 maja 2018 r. i wpis zostanie wykreślony z urzędu? Będziesz mógł wystąpić do Ministra Przedsiębiorczości i Technologii o przywrócenie wpisu i umieszczenie na nim brakujących danych. Pismo będzie trzeba przesłać do Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii na adres sekretariatDMP@mpit.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa."


XXIII Dni Dąbrowy Białostockiej

16.05.2018






Laureaci X Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym dla gimnazjalistów województwa podlaskiego

16.05.2018

Laureaci X Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym dla gimnazjalistów województwa podlaskiego organizowanego we współpracy z Podlaskim Kuratorium Oświaty, objętego honorowym patronatem Marszałka Województwa Podlaskiego, Starosty Powiatu Sokólskiego, Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego




Wyniki części pisemnej X Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym dla gimnazjalistów województwa podlaskiego

16.05.2018

Wyniki części pisemnej X Konkursu Wiedzy o Samorządzie Terytorialnym dla gimnazjalistów województwa podlaskiego organizowanego we współpracy z Podlaskim Kuratorium Oświaty, objętego honorowym patronatem Marszałka Województwa Podlaskiego, Starosty Powiatu Sokólskiego, Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego




Nabór wniosków na wsparcie małych szkół kształcenia ogólnego i przedszkoli

14.05.2018






Starsze wiadomości są dostępne w dziale Aktualności.