Polityka Jakości Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej
Misją Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej jest zaspokojenie potrzeb naszych klientów poprzez skuteczną i efektywną realizację zadań i celów oraz zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług.
Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej jest aparatem pomocniczym, przy pomocy, którego Burmistrz Dąbrowy Białostockiej wykonuje swoje zadania na podstawie i w granicach prawa.
Miarą poziomu osiągnięcia celu jest deklarowane zadowolenie mieszkańców Gminy Dąbrowa Białostocka.
Aby osiągnąć podstawowy cel jakościowy, Burmistrz Dąbrowy Białostockiej ustala Politykę Jakości Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej, w której deklaruje:
- możliwie jak najszybsze załatwienie spraw wpływających do Urzędu,
- podnoszenie kwalifikacji pracowników, pozwalające na realizację zadań określonych przepisami prawa oraz spełnianie oczekiwań zainteresowanych stron,
- zapewnienie rzetelnej, sprawnej i przyjaznej obsługi Interesanta, prowadzącej do kształtowania pozytywnego wizerunku administracji samorządowej oraz pogłębienia zaufania obywateli do organów samorządowych,
- zapewnienie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,
- efektywny i skuteczny przepływ informacji w jednostce.
Burmistrz Dąbrowy Białostockiej deklaruje swoje osobiste zaangażowanie w dążeniu do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz spełnienie mających zastosowanie wymagań.
Dąbrowa Białostocka, 31 grudnia 2020 r.